Ahad, 6 Mac 2011

AL-KISAH SUATU PERTANDINGAN........

di suatu petang yg membosankan...
yg membuat aku turut merasa bosan jgk....
bosan punya bosan punya bosan....bla bla bla...
aku pon tetiba je terpikir satu aktiviti yg cambest....wawawa.....
aku pon terpandang muka adik aku....(dengan penuh maksud tersirat)...jeng3..
aku pon ngn bestnya ajak la mamat kecik ni wat satu pertandingan yang penah membuat aku menjadi seorang juara pada 16 taun yg lalu...hehehe...(sambil wt muka bangga)

aktiviti yg aku maksudkan tuh ialah PERTANDINGAN MEWARNA PERINGKAT UMAHKU..best x....lalalala~
layan je la......
sekurang2nya leh gak ilang kan busan....hoho
 pesertanya ialah.....jeng3

cik syedah

vs


izzat


so,ni la resultnya...hoho
agak2 sape menang???...
sengit tak???
lalala~

ni yang aku...=)..cantikkan???hik3
(ngan dak 4 taun leh la eksyen)

ni yang izzat...cantik gak...hoho

p/s : jangan la anda cuba menchallangekan diri ngan dak2 kecik...memalukan je...lalala~
aktiviti ni tuk suka2 je...xde kena mengena antara yang idop ataupon yg dh meninggal dunia...hoho

tata titi tutu.....adios!!!



0 comments:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...