Rabu, 2 Mac 2011

:: KERJA OH KERJA DI MANA DI KAU ::

mood >> xbest..

pelik btol la...npa ssh sgt nk dapat keja skang??
jwatan kosong pnya la banyak kluar tapi susah nak dapat...
urmmmm...
nasib2...hope 1 day akan dapat gak keja...
dh tak larat nak "tanam anggur"..huh!
nak wt keja lain lak...
somebody help me!!!!!!
i need a jobs......waaaaaaa!!!...='(

selama menjadi penganggur terhormat ni keja aku cuma wat keja umah, antar adik aku sekolah,online dan tido....
bosan betol...
ermmmm...sabar jela...

tapi aku pecaya pe yang jadi skang ni mesti ada hikmah sebaliknya...so aku kena la bersabar...
serahkan suma padaNya..
 p/s : berserah je takcukup kena ikuti dengan doa dan usaha...(pandai lak aku bagi nasihat)...=)

sebelum aku menggundurkan diri tuk arini aku nak minyak maap sebab xdapat nak update blog sebelum ni...internet wal hal lor...( tgk,tambah lgi kebosanan aku )...huhu

0 comments:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...